Så många goda människor

Det faktiskt finns! Och tänk, så lyckligt lottad jag är, som har möjligheten att träffa just dessa, få ha dessa i mitt liv, min närhet eller i alla fall i min omgivning.

Helgen har visat omigen, att sköt dig själv och skit i resten, nej, det funkar inte riktigt så, det som gäller är gemenskap, värme och kärlek, men ja, äkta kärlek pratar jag om då, utan falskhet svek och baktaleri.


Ni finns, och jag vet vilka ni är, och jag vet inte hur jag tillräckligt mkt ska kunna ge er, tillbaka, all den fina goda energi som ni sprider till mig, men jag hoppas ni förstår, jag är medveten, tro mig, mycket medveten och jag kan bara hoppas att ni känner gensvaret.

Trots mina stressade stunder, avsaknad av tid för er, diffusa svar, förvirrat uttryck, jag är, på insidan helt med.

Jag riktar ett litet Tack till er, ni är värdefulla.

Kommentarer
Postat av: Prosit

Du är oxå oerhört värdefull min vän!
KRAM!

Postat av: Lina

Den känslan kom över mig igår, den otroliga tacksamheten för de nära och kära. En gruppkram med storasyster och lillebror kan betyda så mycket! Kärlek är något så självklart att vi knappt märker att den finns där, men så någon gång ibland slår den oss i magen med sin fulla kraft för att påminna om vad vi har.

2007-09-23 @ 11:30:04
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Mie

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu...
En tänkvärd fras ur en sång!!

2007-09-23 @ 14:44:57
Postat av: Jenny

Goda människor finns det ett fåtal av.
Det är dessa man ska ta tillvara på, och bry sig om...Lina beskrev det bra...

2007-09-23 @ 21:24:47
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback