Solen vaknade före mig

Några morgnar har varit väldigt mörka nu, såklart, det är ju höst, eller i alla fall senaste sena sensommar.

Nu på morgonen var solen redan stark, laddar den måntro?

Jag hoppas mig ha en klar överrenskommelse med Sol och vind tills på Lördag, mellan 3 och 6.

Önskan om en förgylld dag samt värme i vinden, står på min lista.


Den där listan ja.. 2 dagar kvar...2 dagar....2!

Nej, jag är fortfarande inte nervös, känner bara ett otroligt lugn, kanske jag drabbas av panik i sista sekund och får bli buren till kyrkan *s* vem vet, ...

Min klänning är klar. den är så sagoligt vacker,i en färgställning och kombination som kanske inte är det vanligaste, jag lär dock synas ;)

Det mesta är klart, ner till läppenna i rätt färg.

Solen lyser sig starkare för varje ord jag skriver, det blir en nderbar dag idag, som ska spenderas genom att samla ihop de sista trådarna, färdigställa viktiga detaljer och såklart, en runda ut till fyrbeningarna för dagens härliga stallstund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart den laddar! Vad annars ;)

Postat av: Mie

Klart allt blir perfekt!!
Jag menar, jag och Jenny kommer ju!!
*ler stort*
Lyckosparkar i baken levereras i massor!!

2007-09-13 @ 14:50:17
Postat av: Zanna

Önskar stort lycka till på den stora dagen. Den kommer bli precis så perfekt som du önskar.
Stora kramar!

2007-09-13 @ 23:50:14
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback