Vet ni

Jag ska gifta mig idag.

Det är den 15 September idag. 2007. Brukar inte situationer som denna...kännas overkliga? Det gör det inte. Det är högst verkligt och "Här"

Känslan är lugn, behaglig.

Jag har en önskan idag.

Kärlek.

Låt dagen genomsyras av Kärlek, glöm bort habegär, avundsjuka, Hat och Hopplöshet, Alla ni som känner så, ersätt det med KÄRLEK, så ska ni se, det blir så, för jag vet, det blev ju så.

Vill ni följa dagen i kärlekens tecken, välkomna att ramla in på:

simonochcarola.se/15september.html


Färgerna som dominerar idag är GULD och LILA.

önskar er alla en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Mie

Kärlek kärlek Kärlek!

2007-09-16 @ 00:06:46
Postat av: Emelie

Ett stort GRATTIS och all lycka åt er.

2007-09-16 @ 11:57:47
Postat av: Hanna

Stort grattis & många lyckönskningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback