Dagens tips

Tag rätt tåg!


Hur dumt är det?


Att hoppa på fel tåg när man är LÅNGT hemifrån?

Måste dock säga att det är första gången i mitt liv som det händer...

Men...

Snurrig???

Jag??


Försökte sjasa bort en man från sin plats men han tittade bara med sina stora ögon och när tågvärdinnan kom berättade hon vänligt men bestämt att jag var på väldigt fel tåg



Så nu sitter jag här....på väg åt fel håll och tåget stannar inte förrän om 1½ timme och då ska de försöka se till att jag kan byta mig till ett tåg på rätt håll






Bara jag som lyckas med sånt?

Fredag kväll o allt..

Tänk om jag ändå kunde ta mig en bläcka.....





*Suckar åt mig själv*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra helg :)

Postat av: Mie

Du är fan inte klok nånstans ju!!!!
Det där är sånt man skojar om Carola!!

Kram på dej!!

2008-04-18 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback