Onsdag

Mitt mellan Tisdag och Torsdag


Som jag, mellan ledighet och Jobb


Resa igen


Blir jobbigare och jobbigare


Tungt.


Som när man tappar något...måste böja sig fram....greppar det tappade, tappar greppet och försöker nå det gen, samtidigt som man känner att det gör ont i ryggen ch hinner tänka, så här kan jag inte stå! ONT! Så får man tag på det tappade igen, precis när man ska resa sig så tappar man det redan flera ggr tappade åter igen innan man tar rejält med sats och riskerar ryggontet från helvetet bara för att ÄNTLIGEN få tag på det man tappat, svetten börjar rinna och smärtan är outhärdlig och DÄR fick man det, DÄR lyckades jag få tag på det som jag tappat till golvet, bara för att konstatera...jag tog fel sak.


Så känns det mesta just nu.




*


Kommentarer
Postat av: kats

fniss, förlåt att jag skrattar... kan nästan se det framför mig ....
ja det är en jobbig tid du har framför dig, man blir otympligare för var dag trots att vissa dagar går det med glans;-) men jag tror att det ska bli så eländigt som möjligt så man så gärna vill bli av med magen och riktigt längta till förlossningen...
Samtidigt som det är jobbigt att vara gravid är det en "underbar" tid, tyvärr börjar jag bli så "gammal" att jag nästan inte minns hur det kändes....;-))

försök å må gott och njuta av din otymplighet

2008-04-02 @ 16:03:15
Postat av: Mie

*ler stort*
Din "stackare"!!
Du skulle ju behöva en personlig assistent, och jag råkar känna till en riiiiiiktigt bra sådan!!!*visslar en liten stump i uppiggande syfte*

EN sån däringa griptång ska du skaffa dej!!!!
Som damer har !!
Iofs har de ofta rullatorer också, men det behöver du inte skaffa dej!!
Kram!

2008-04-02 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback