V. 25


Jao...


Halvmånen växer, det var så att jag beskrev hur man faktiskt i framtiden kan ta ut barnet, stoppa det i en glasburk och sätta på en slang för att trycka in näring...jag är SÄKER på att man kan göra så om hundra år...så att man snabbt o lätt får tillbaka sin figur, sin hud, sitt hår och sina...nja..kanske inte former, snarare avsaknad av, men ändå..


Pust alltså...



Det finns inte plats!


När h*n vänder sig så sticker det antingen ut en rumpa eller en hand, ett huvud eller en fot, ja och inte vilka fötter som het, jag svär på att det ramlar ut en med strl 39 !!!


Och detta jävla kliande, graviditetsklådan är värre än någonsin, jag använder tubvis med ringblomscreme, tack gode GUD för den som uppfann det! Problemet är bara att allt blir GULT!


Så nu ser man dessutom ut som en halvkines!!!!



Det är mkt kropp...att hålla reda på, när man svänger så svänger jag först sen kommer min gravida kropp och alltid är det något i vägen, en stol, ett bord, en vägg...


Pust


Jag kan inte säga att jag mår särskilt dåligt, tvärtom, jag får nog tom. uppmärksamhet värt min vikt, och det säger ju inte lite, men ganska trött är jag på det redan, och då har ju inte ens sommaren kommit!!!


Att raka benen är en hel vetenskaplig historia, jag når ju för fan inte ens ner till fötterna! Hur gör man då?


Snyft...


Och bara tanken på att denna kropp ska iklädas en bikini så småningom ger mig inte bara frossa utan får mig hejdlöst att bryta ut i skratt, tänk er mig hoppa i en pool haha...tur att man inte badar.


Nej, nu får det snart vara fullmåne och dags, dags för en liten plutt att kisa mot första ljuset...


Jag längtar!


Och det där med att stoppa bebis i burk..det var alltså framtiden...dock inget skämt.



*smile*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch, skit i att raka benen!!
Vaxa är modellen!!
Ska jag hjälpa tant?? *garvar*
Du osmidig?
Nähä, inte i detta universum!!*ler*

2008-04-29 @ 10:47:16
Postat av: kats

:-) fniss... du är så rolig när du beskriver dig själv... finns väl inget vackrare än en havande kvinna!
å hår på bena... äsch skit i det... det är inte sommar än... :-))

2008-04-29 @ 18:56:22
Postat av: Annica

Nu lever vi ju på 2000-talet *visslar*
Det finns ju krämer att använda, mkt säkrare än
rakning :P

2008-04-29 @ 23:09:18
Postat av: Mie

Nu är det ju som så, att den här smålänningen kommer ner Grännaknäcke och polkagris..

Blir en gravid kvinna lite glad då???

2008-05-04 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback