Nya upplevelser

Varje dag vaknar jag med nya upplevelser.

Idag tittade hon på mig redan när jag slog upp mina blå. Hon bara låg där och mös och gosade i värmen från täcket.

Jag vände mig om och la min hand på hennes mage och då, precis då tyckte jag mig skönja ett leende.

Sen vände hon lite på huvudet och fattade tag i sin lilla nalle för första gången, fortfarande med ögon helt öppna och blicken nu fäst på nallen.

Små under

Litet Sagogryn

Upplevelser stora som Universum.


Upplevelser jag inte för mitt liv skulle vilja vara utan.

Jag vill inte missa en sekund av hennes uppväxt, henns framsteg och hennes utveckling.

Det är ju nya upplvelser varja dag, varje stund.

Jag sa ja till Liv och detta är resultatet. Inget i det kan vara fel.

Ett kärleksbarn ett sladdbarn ett underverk, allt i ett litet paket.

Något av det bästa som hänt mig.

Som berikar, förgyller och gör livet så mkt mer värt.

Varje ny morgon, något att tacka för.











Vad tackar ni för idag?












Kommentarer
Postat av: elin

fin bild

ha en bra dag:)

Postat av: Mie

Jag tackar för att jag har mitt liv.Att jag har de vänner jag har. Som jag gör vad som helst för...

2008-08-10 @ 10:20:48
Postat av: Emelie

jag tackar för de vänner jag har, att jag har min familj, får låna Annas gosiga hästar ibland.

2008-08-10 @ 12:00:49
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hon är väldigt söt, din lilla dam, :) glömde jag ju säga.

2008-08-10 @ 12:01:39
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tackar för att jag varje morgon vaknar, den turen har inte alla andra. Så, jag tackar livet.



Sen tackar jag mina Riktiga vänner, de som alltid finns. Inte för att jag vet vad jag har förtjänat för att få dessa, men va fan, skit i det utan bara tack!

2008-08-10 @ 14:03:41
Postat av: Marie

Tack för att du skrev om vad du gjorde 080808 kl 08.08 ;o) Skrivit och länkat om det nu! phu



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

2008-08-11 @ 08:49:58
URL: http://mumari.se
Postat av: Wynja

TACK för att jag hela tiden lär mig nya saker! Ljus//Wynja

2008-08-11 @ 09:34:44
URL: http://wynjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback