Alias och Frossa

Vet ni, jag kunde inte hejda mig idag. Efter en långtur på väg hem så var det meningen att jag skulle passera OK / Q8 ..Jo men eller hur. Eller inte passera. Vips så hade jag en kasse med mig hem, innehållandes micropop (Jo det är sant) samt ett kexchoklad.

Ok?

Hur gick det till?

Men, hade jag nu köpt det kunde jag lika gärna fläska i mig det.

Sagt och gjort.

Och FAEN vad gott det var.

Men..och...OCH! .till min glädje visde TV9 repris på ALIAS!  Min favoritserie alla kategorier! Jag är helt hänförd över hur vacker en kvinna kan vara, helt klart den vackraste kvinna som finns. Klistrad var jag alltså och när jag vaknade till sans var allt det gotta slut, så även Alias.

Lilla snuttan här har haft en jobbig dag. Först feber men också ett ord som vill ta form. Hela dagen har hon plutat med munnen och bubblat fram saliv i sina små (Eller ganska stora) försök att SÄGA NÅGOT och SÅ frustrerad man kan bli av att inte få fram vad man vill!

Ska bli spännande att höra vilket ord hon har på lur egentligen.

Imorgon är sista dagen på CBE 2,Vilken vecka det varit! intensivt och superkul, spännande och intressant, som vanligt fullt av insikter och aha-upplevelser.

Snart är det söndag, då ska jag få paket av tomten :-)




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hm



Hon i alias är inte speciellt vacker om man jämför med dig, om jag får säga vad jag tycker ;)

2008-12-06 @ 14:35:10
Postat av: Carola

Haha..DET lever jag på i RESTEN av mitt liv s



Tack!!

2008-12-06 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback