Djurkommunikation

11 år med samma kurs, från en helgkurs till 3 steg á 2 dagar till den nuvarande varianten i 5 dagar, men precis samma innehåll som 3 stegskursen.

Utbildningen jag skapade för 11 år sen håller, på minut och på ord, samma mönster och struktur.

Det gör mig så glad att se att den fortfarande används, att den inspirerat så många nya djurkommunikatiossystem, att vi i detta ha utbildat upp till 500 kommunikatörer per år ibland, att det idag på marknaden finns så många seriösa utövare och jag känner att japp, det har jag en liten del i ;)

CBC - Complete Balance Communication..

Inne på sin andra dag idag. Spännande värre, idag handlar det om Distanskomunikation..hur kan det fungera?

Många ögonbryn kommer at höjas idag, många skratt höras och kanske någon tår fällas, resultatetn kommer att som vanligt, Förbluffa.

*

Tomtefars arm har gett mig krokig nacke, jag har sovit som en gris på hans arm, med resultat kroknacke som följd.

Men det var det såklart värt.

Gårdagskvällen spenderades först på Backfickan, svindyrt men ljuvligt god mat, sen pulsande hem i snön för att halvsomna i soffan.

Nu gott kaffe och snart kurs.

Ha en skön Tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Wynja

Nu sitter jag här, alldeles GRÖÖN av avundsjuka s Vill sååå gärna gå din kurs! Kram//Wynja

Postat av: Lina

Ser fram emot att kunna ta mig ned och gå kursen igen. Nu när energin sitter på rätt ställe kanske jag kan klara av det. Många kramar till Skåne. :))

2008-12-09 @ 18:38:56
Postat av: LEIA/MAJA

SÅ UNDERBART ATT FÅ KÄNNA ATT MAN ÅSTADKOMMIT NÅGONTING STORT. grattis!!!! oj...caps lock:(



Och vilken tur ni har som har snö.....här är det pinsamt bart på backen.



kramar

Postat av: Christerdotter

Ja, tack för hjälpen Carola=) Jag hade förmodligen aldrig ens försökt om jag inte gått din kurs. Jag är alltid tacksam för det du gjort/gör.

2008-12-10 @ 12:36:26
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback