Ehum...Cypern.

Jag slits mellan att ha massor att skriva samt inte ett dyft att komma med.

Egentligen vill jag bara lägga mig ner ligga kvar o sparka mig trött.

Vad är det för en jävla skitkultur, suputkultur, turismkultur, vad är det för en jävla kuliss som presenteras som den största av illusioner, GÅR FOLK verkligen på detta?

Betalar man 30 papp mer än en gång för att åka o mötas av detta superytliga snusk?

Ja men såklart, Benidorm på 80 talet slog ju allt, men detta är...haha...jag, Carola...saknar ord.

Bilder?

Jovars. de kommer.


Nej. inte ens vädret är bra.

Men!!

Vi har det bra, i all sunk, äcklig mat, äckliga människor, äckliga bussar, äckligt vatten, så har vi det mysigt varmt skönt roligt fint OCH

Insikterna haglar.

Dock har jag berikat mig med ett par LILA lackstövlar. de BEHÖVDE JAG.

Dax för sista restaurangen att utforska. Har inte de god mat så är de kört, nu har vi ätit pommes o omelett i snart 2 veckor. JAG får SPEL!




:-)








Kommentarer
Postat av: Jenny

fniss Du och dina skor :D



Nu tycker jag att du ska komma hem! Det är liksom lite tomt ;P

Postat av: Anonym

Usch, låter inte så spännande...

Jag vet ett semestermål som är ganska outforskat!!

Hahaha... Soffan är ledig hörru!!

Vilda djur finnes i form av 2 knäppa hundar , en asocial katt och ett 20-tal fiskar som är lite knäppa....

2008-12-30 @ 22:18:03
Postat av: Therese

Hoppas ni får ett bra slut på semestern.



Själv har jag legat däckad i influensa.. är på bättringsvägen nu tror jag.

2008-12-31 @ 13:59:29
URL: http://bloggat.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

Oh! Oh! Oh! LILA alckstövlar! Bild! villhavilhavillha

2009-01-02 @ 03:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback