Energi

Så var vi då där, dagen efter en historisk händelse och många är det som fortfarande inte vet vad som hänt.

Jag ser det hela ur flera perspektiv.

* Energi. Det kommer att frigöras massor av ny energi. Jag vet att energikretsloppet är ett slutet system, men och och, samt tills, en frekvenshöjning sker, då har de som har öppna kanaler möjlighet att få sin energinivå höjd. Och så blir det. Kände ni igår eller nu under några dagar att ni orkar mer, sprudlar eller helt enkelt är mer kraftfulla så beror det sannolikt på frekvenshöjningen.

Många barn mådde dåligt igår, magont yrsel och vilsenhet har det pratats om, varför det var så har jag ingen aning om. Än. jag har lagt ut frågan och väntar på svar.

*Epicentrum för skalvet visade sig vara på Östersidan av Skåne. MK spännande i mina ögon. Jag älskar det området och var det inte du..Helena Andrén Niemi som tyckte att jag skulle bosätta mig (Oss) där och var det inte du Nettan med Kristall som bara för några dagar sedan sände mig en länk med ett hus...*skrattar* Man kan undra varför..
Vad jag vill ha sagt med det svamlet är..att Frekvenshöjningen för det gula året skedde på Skånska Östsidan, när det kunde, ha skett precis var som helst i världen. Fränt tycker i alla fall jag.

Ja...vår moder talar..naturen måste ruska av sig, rätta till sig, räta upp sig och rena sig och höja sig då och då, hon talar, berättar, visar och ibland till och med pekar, men ser vi? nej. Frekvensöjningen är dessutom för tidig, runt den 4- 6 januari skulle den komma enligt min vetskap. Gud vet varför det blev såhär. Man kan ju fråga. Om man vill. Me vill vi ha svar? Vill vi veta vad för elände vi egentligen ställer till på den här jorden?

*Frisläppt energi går ej att köpa. Frekvenshöjningen och dess frisläppta energi går ej at manipulera, stoppa, stanna av eller hindra. Fränt det med eftersom människan i sig tror sig kunna allt. Men vår Moder är stark och bastant och gör precis vad hon vill. Det är respekt tycker jag.

Mycket kan man köpa om man har pengar så det räcker och blir över, men aldrig kan man köpa kontrollen över Moder jord, och är pengar då så viktiga?
Ja såklart att de är, i de samhälle vi valt att bygga upp och leva i..så är det mkt mkt viktigt.

Eller?

Kanske något att fundera över.

Fick ni utökat energiförråd? Berätta gärna! Bertta gärna också hur ni tänker nyttja tillskotet som är så mkt mer värdefullt i den egna resursen av möjligher att vi inte ens kan mäta det!


Trevlig Onsdag önskar jag alla!

Idag är det PreChristmasPresents i Falkenberg....det ser vi fram emot!!!  













Kommentarer
Postat av: M-L

Att energin var stark här på Österlen kan jag skriva under på.Hela dagen kändes som om jag krupit ur ett förlitet skal som hållit mig fången en längre tid. En frihets och lyckokänsla som inte går att beskriva. Barnen däremot mådde dåligt, det hade varit mycket bråk och slagsmål i skolan, smockan hängde hela tiden i luften. Naturens kraft skrämmer mig inte. Jag bara känner en enorm ödmjukhet och förundran. Som du sa, vad hjälper pengar mot dessa krafter. Tänk att på bara några sekunder kan naturen radera ut det vi byggt upp under hela vår utveckling, DET KRÄVER RESPEKT!

2008-12-17 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback