Fredag Lördag Söndag

Hemvägen var enkel, Maggan och Eline hjälpte oss ner till tåget (Tack snällaste rara Ni!!! ) Väskorna var några till antalet *Hostar och rodnar*


*Obs...det står en spegel bakom väskorna ;) *


Men vi fick plats i kupen, dock var de gränsfall...




Fast man betalar för tågets dyraste kupe så kunde jag glömma att använa duschen, vattnet kom ej fram och frukost skulle man gå och hämta själv i bistron....ok?? jaha?? det är bara så i detta landet, i Tyskland får man ALLTID frukost i kupen.

Efter att ha ringt en timme på konduktören på morgonen så kom det en äldre kvnna som var supergullig så hon hämtader kaffe till mig, precis när jag var nära at ge upp o hoppa av tåget bara för kaffets skull. Duschen kunde kvitta lika, vatten har jag hemma.

Jag gjorde ett tappert försök att hitta bistron men med Edith dinglande från en arm och osäker på riktningen så gav jag ganska snabbt upp.

Gud vad jag bara ville hem!



Edith höll show hela resan...



Sötaste strumbyxorna...alltså godnattdax :-)



Sen sov vi som två prinsessor..



Helt ok frukost som snälla damen kom med :-)



Är vi hemma snart undrar Edith?



På väg in på Malmö Centralstation...

Och så äntligen hem...resan har varit prcis så underbart härlig som den alltid är till Östersund, TACK än en gång alla Ni och ett extra stort Tack till
Helena Andrén Niemi för din fantastiska Organisation!

Väl hemma så satt jag upp Ediths Hoppgunga som hon fick av Magnus o Nina..

Hihi..Tjohooo



Lördagen bjöd på en mysig stadsrunda där v hälsade på Simon på Södertull, han står där på Bron och säljer Glögg i olika smaker, missa inte det om ni är i Malmö och strosar!

Hemma igen packade jag upp och donade lite,rensade ut alla Ediths babykläder som är för små, slappade och tog det lugnt. Landade.

Idag är det Söndag, det innebär att Moa gosunge kommer ikväll, Gud vad jag har längtat efter henne! Det innebär också att Kära syster kommer med sin nya dator som hon REDAN lyckats proppa full med virus (Haha, smidigt) Så där får storasyster rycka in.

För övrigt ska jag landa ännu mer och lite till och i morgon sk jag ÄNTLIGEN pussa på mina hästar.

Ha en skön Söndag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback