Idag kommer tomten!

Söndag.

Det har snöat hela natten.

Ute är så vackert att jag inte kan hantera alla känslor som vill springa ikapp.


Julgranen på torget samt..ser ni skidbacken där bak?

Vi sov till 7 idag, avslutning igår och nu kan jag slappna av en dag.

Gårdagskvällen spenderades på "En liten röd"


Carina, Therese och Helena..i snön framför Restaurangen

Jättesöt Restaurang helt i rött med helt ok mat, trevlig personal och såklart hade vi mkt trevliga samtal. Många skratt blev det.

Veckan som gick var unik. Första CBE2 i Sverige, det känns som om fästet blir starkare, det bara är nu liksom, och det känns som trygghet.

En egen gård står högst på listan och precis som vi diskuterat står vi och väger mellan olika praktiska åtgärder och detaljer. Geografin är ganska oväentlig, vi vill hitta stället. Här i Östersund eller i Spanien, kanske Italien, kanske Tyskland, eller varför inte Falkenberg *skratta*

Såklart är Södra Skåne vår första önskan men nu gäller det, nu ska vi hitta VÅRT PLACE och det som kommer...kommer att vara rätt.

Utbildningscentrat "Carola Lind Horse Academy" är så efterfrågat nu att det måste bara ske helt enket. Med boken nästa år är den egna ridskolan inget att skjuta på längre!
Kursverksamhet innefattande mat och dryck samt olika sorters upplevelser, NU är det dax :-)

har ni ett sådant ställe att arrendera ut, MED ridhus, så hojta ;)

Idag kommer tomten. Han anländer ikväll till Östersund. Ni kommer att kunna se honom flyga i luften hela vägen hit. I soffan finns det redan paket åt honom, 3 fina paket som väntar.

Under dagen ska jag träffa Annica om jag har tur, samt gå på julmarknad, marknad blir det i vilket fall som helst, kan inte Annica går jag med Helena...

Sovmorgon....pyamasmorgon...Julmarknad i snö...god Lunch sen tomten som kommer...kan man önska sig mer?

Härlig Söndag alihop!


Min syster frågade om jag har Botoxat mig....typ inte *skrattar*



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Go for Falkenberg *** ;-)

Postat av: Carola

HAHA..I knew you would say so ;)

2008-12-07 @ 09:16:07
Postat av: Michi

YES! Falkenberg..! :-)



2008-12-07 @ 09:30:22
Postat av: Veronica

Åh jag vill också ha snö!!



Carola, Småland borde du lägga högst på listan istället ju ;) ljuvliga, vackra Småland skulle behöva ett Carola-ridcenter försöker flörta ;D

2008-12-07 @ 10:26:27
URL: http://oval.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Att du ser sådär fräsch ut efter en kurs! :D



Sörmland ligger bra till annars tycker jag

2008-12-07 @ 21:17:25
Postat av: Anonym

Falkenberg !! :D:D



Nära o bra, Nästan cykelavstånd ju..



Världens bästa gård finns i Öinge utanför Getinge (relativt nära falkenberg ;))... men den är inte till salu...

2008-12-08 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback