Landat

När jag vaknar klockan fem, utvilad, ja då vet jag, nu har min kropp landat.

Jag var trött efter Tyrolen, verkligen slut, och så hem och packa upp o packa igen för att direkt åka till Sandviken och Östersund...

Sen tog det ett par dagar, vi började med rivstart, CBR direkt och hej o hå så var det CBE 2, kul men otroligt intensivt.

Snön har vräkt ner här, det är så vackert att det känns ända in i hjärtat, denna gnistrande vinter, jag är lyckligt lottad att få vara med om det. Jag menar, bor man i Södra Skåne...så blir det inte samma Jul och Vinterstämning!

Igår hade vi en mkt positiv och kul upplevelse!

På väg ut i ett stall satt jag o tjatade, snälla Brita bjud på glögg, snälla Brita bjude på glögg, snälla Brita bjud på glögg!

Väl i stallet svängde vi inom sadelkammaren och på bordet stod en ask Philadelphaost ..och jag hann tänka flera gånger, men GUD så idiotiskt...ha en ask med ost här ute?

Tills Brita kom ut i stallet och sa..men Hej! Ta för er av glöggen!

När jag väl öppnade ögonen *skrattar* så såg jag ju att där var en ask med pepparkakor, en termos med glögg och en hel stapel med plastmuggar också...

Trött, förvirrad och....?

Men gott var det! Tack Brita för att du hörde min bön!



Kursen går bra, här på CBE 2 Får vi lov att fokusera på att forma oss själva, jag har ett x antal kilo att tappa sen graviditeten och måste glatt sga att jag nu äntligen! blivit av med 3 kilo..på 3 dagar!

Några av oss är även lite flärdfulla och mixtrar med våra ögonfärger, själv fyllde jag på med min egen ursprungliga knallblåa färg...det syntes direkt fick jag höra:



Flera av de andra deltagarna har både tappat tilon och ändrat ögonfärg, kul!

Edith är en Ängel, snällare barn har jag aldrig upplevt, hon bara...hänger med, iakktager, säger "Vovve" dagarna igenom och är..bara glad.



Julia har fyllt 17 år. Ganska obegripligt när jag bara ser siffran sådär. 17 år! Lillbus har blivit vuxen!
Det medför att...hennes mamma...dvs..jag..är..hm..lite äldre! Måste säga att det känns konstigt..men det gjädjer mig såklart, livet ska ju gå framåt.

Idag ska vi vara utomhus hela dagen, hästar, hästar, hästar, helt underbart! Jag känner mig bara glad! Lycka är att få visa på hästar hur mottagliga de är för mjuka snälla händer och hur snabbt det går att lösa fysiska och mentala problem med positivt tänkande.

Ha en skön Torsdag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback