Morgontid

Vilken är er morgontid?

Jag har tydligen hittat tillbaka till min, dock vaknade jag redan 4 idag, klarvaken men tvingade mig att ligga kvar till 5, då jag verkligen inte kunde sova längre.

Edith är rosslig men feberfri idag, skönt det med.

Sista dagen på CBR 2, efter det ska vi gå ut och käka, sen är det bara slappa som gäller, skönt!

I morgon händer det mycket, först ska vi träffa vänner, Edith o jag sen kommer tomten till oss på kvällen :-)

Jag tittar ut och ser att det snöat ÄNNU mer, det är verkligen helt fantastiskt, jag blir lite kär i kärleken till snön, det är en sådan barndomskänsla, en av de fina, att få känna denna julstämning som jag i alla fall ENDAST kan få i snö!

Så många jular vi firat i hällande regn! Grått! Trist! Blä!


Kaffedax!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Visst är snön underbar! :.) Tillägg känns onödigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback