Slappna av och släppa

Det är dax. Att släppa. Allt. Att vara. Att bara endast och särkilt..vara. I mitt jag. stilla. Mitt i. Lugnt. Och bara skåda. Havets linje. Vattnets krus. Palmens böj. himlens blå. Bara känna. All stress rinna av. ner. bort. ut. städa gammalt. öppna för nytt. Känna Ediths lugn, höra henne jollra, se henne le, se henne få brunbrända ben och rosiga kinder, se Simon dyka le och ....sova!
Uppleva, resa, historia, antikt, gott, mat, äta, njuta vara vila, skapa? Kanske skapa. förmodligen skapa lite?

För att jag är värd det.

Efter graviditet och full tids sysselsättning sedan...1½ år...


Äntligen.

2 veckors tystnad

I stillhet.


Efter den 7 Januari drar vi gång för fullt med våra nya planer.

Inget kommer att bli sig likt. För någon.


Till Alla..

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Postat av: Emelie

God Jul och Gott nytt år på dig med.

Hoppas vilan blir bra, njut som bara den :)

Postat av: Maria

Hej! Skönt det låter! Har du fått mina mail? God Jul Maria

2008-12-20 @ 18:32:46
URL: http://www.beutyangels.zoomin.se
Postat av: Therese

Ha en underbar semester och tanka ljus och värme!

2008-12-20 @ 22:21:43
Postat av: Christerdotter

God Jul och Gott Nytt År På Er =)

2008-12-21 @ 01:37:31
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback