Överallt och Ingenstans

Det är härligt, underbart, underhållande, IHÅLLANDE fantastiskt, lärorikt, gemensamt och en lika värdefull upplevelse varje gång!

Alla barnen på en gång, de är 3 flickor i åldrarna 9, 12 och 16. Stora flickans hund plus våra, lilla flickans katt som ÄNTLIGEN hittat hem + kisemannen som redan bor här..


Snacka fullt hus!



Snacka fullt BUS!

Ungar  hundar katter vuxna, varande kommande och blivande, allt i ett sammelsurium.


LIVAT OCH GLATT!


Sorgset när de sedan en efter en droppar av....

När tystnaden lägger sig...

Och det bara stundvis är vi två vuxna i vår ensamhet...

Men alla stunder har sina gyllene ögonblick, det gäller att uppskatta dem, medverka i dem, ta vara på dem och spara allt det som var fint.

I vår gyllene inre ask

För att locka fram och beskåda, känna och återuppleva minnen då vi känner oss lämnade, ensamma, och bortglömda.

Nu är de snart dax för mig att vara den som lämnar igen, för kyla och snö, jobb och hästar, men det är ok, jag behöver få känna mig behövd i mitt jobb igen, många veckors stilla varande gör mig lite rastlös.

Nu ska vi gå ut i solen, bara mysa och vara, ta för oss av livet.

Hoppas ni har det skönt alihop ni med.


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback