Kallt om Öronen

Brrr...jodå, solen var framme, Helan och Halvan fick busa skiten ur varandra så slemmet det yrde. Lite busbilder blev det.

Rask promenad, Liten börjar gå riktigt fint nu. kan sitt och ligg. stanna kvar och andra små "bra o kunna" detaljer.

Häromdagen introducerades sök, vi lekte fram att han skulle hitta Simon bakom buskar och träd. Det gick sådär. Han har ingen supernäsa, inte som Texas som är suuuperkänslig och duktig att hitta vad o vemsomhelst. Nästa gång får liten vara med och se hur Texas jobbar.

Trötta mig säger Texas, men jag vet att han myser och mår bra av att äntligen få  rå om en helt egen kompis:

image161
Kom och ta pinnen pm du vågar din lille skit!

image162
Vågar? Du anar inte!

image163
Den är ju MIN!


image164
Om inget annat kan jag ju trötta ut dig såhär *s*

image165
Nej nu jäklar får det vara bra!


Och i den stilen fortsatte det, nu här hemma sover dom som två grisar.

Dax för Lunch.


*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback