Lördag

Titta!

Den kom ju!

Solen tittar fram, det hade jag svårt att tro efter en månads regn och grått.

Vi kanske inte har kallat tillräckligt starkt på den?

Solen kanske inte kände att den var välkommen, i allt det gråa och trista som vi faktskt vant oss vid!

Jag gjorde mitt bästa igår, bad och sa..

SNÄLLA KOM HIT!

Bryt igenom och visa dig!

ALLA människor och djur behöver lite näring nu så vi kan slippa den grå tunga yllefilten som begravt oss alltför länge.

Helan och Halva blir glada idag, vi ska gå till Lekplatsen, vi får väl se om Liten kan inspirera Stor till lite bus. Det tar oftast lite tid för honom att komma gång men sen får man flytta på sig!!! 50 kilo BusBulldog  skojar man inte bort!

Medan jag skriver vågar sig solen än lite mer fram, jag saknar Gos idag, livet är alltid lika tomt utan yrvädret med det bubbliga skrattet. Tänk vad barnen förgyller våra liv.

Kameran ska få följa med ut idag. Kanske blir det lite soliga bilder presenterat här lagom till kvällskaffet :)


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback