Bus

Som Simon sa när vi vaknade..

Idag fylls livet med bus.

3 veckor drygt utan barnen, tomt tyst och ensamt. Såklart njuter man de första dagarna, sen bara saknar jag.

När jag reser är det inte samma sak, men hemma utan barn, det är så tomt så.

Vi har möblerat om halva lägenheten, grannarna trodde nog att jag gått över tiden när jag planenligt putsade fönsterna häromdagen, som man alltid gör när man vill ha igång förlossningen.Inte så många fönster förvisso, men det räckte i denna värmen.

Så fint det blir, nytt kontor och sovrum, skötplats för Edith och nya rum till tjejerna, jätefint, fräsht och snyggt.

Simon ch jag får äntligen vår egen oas, som vi så länge behövt.

Den ska förvisso delas med en annan busunge snart, men ändå.

Igår var en bra dag, Texas fick busa skiten av sig på lekplatsen, sen sov han som en gris hela natten, ja han sover så ännu. Har inte ens lyft huvudet.

Tomb Raider och Kräftsmörgåsar förgyllde kvällen, Vi är nog de två i hela Universum som inte sett den filmen än. Och knappt något av AJ alls, men det som slår mig är hur lik hon är min mamma som ung, otroligt.


Brunch idag med Ediths blivande kompis och hans föräldrar, trevligt! Hoppas vi kan sitta ute.

Nu är det ett ryck som gäller, färdigställa det sista och sen klä sig i annat än städkläder.



Ha en skön dag alla!







Kommentarer
Postat av: Mie

Har du sett TOmb Raider??

Det har inte jag!!chockad

Fan, då måste jag se den!!!ler stort

Lycka Carola, lycka!! Snart är hon här, lilla E!!

Kärlek! Massor med kärlek, vackra ögon och ett hjärta av guld!

2008-07-13 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback