Torsdag.

En bra sak idag.

Jag tycker om kaffe.



Gårdagens möten var ok. eller ja, framåtblickande, konstruktiva och gav mig något.

Jag fick något mkt viktgt. Flexibilitet.

Men för att Flexibilitet ska kunna fungera, behövs stabilitet i grunden. Det vet jag inte om det finns.

Just nu.

Känns det mesta ganska tomt.

Väskan är packad men inte färdigfylld, jag behöver några saker till. Det ska inhandlas idag.

Mina två timmars skrivande om dagen gick åt helvete. Det går inte att strukturera in. Tur jag nästan är klar, dock är det ju slutspurten som kräver mest. Som alltid.

Dagen idag är än så länge ny, Kaffet är påbörjat men inte mer än så.

Att få vakna i lugn är ett måste. Så var det inte idag. Att ta igen tid finns inte, eftersom den tiden inte finns.





En helt vanlig Torsdag?


Vi får väl se.







Kommentarer
Postat av: Jenny

Får jag låna din "bra sak idag"?



Har nämligen samma svar, kaffe ;)

2008-07-10 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback