Balansering

Balansering efterlyses av mig själv.

Dax att ta hand om MIG lite.

För högt blodtryck, för lågt järnvärde, för mkt samlad vätska och ännu fler kilo (Nu 20+) på mig.


:(

BM tittade på mig strängt och sa, dax att sluta stressa?


Stressen sänker mig.

Jag behöver sova.

*

Lillan har busat med sina systrar idag, de petar på henne och hon petar tillbaka, hjärtliga skratt :-)

*

Flickorna fick avslutningspresenterna idag, fiiina resväskor, varsen ny mobil samt en fräsig fotbillströja direkt från Wien...Lilla julafton här i kväll.

*

Usch..ja saknar hästarna...men hur...hur hur.....:/

*

I morgon är det tåg igen, sista jobbhelgen på länge..

*

Fundering...

varför funderar jag så mycket..?





Kommentarer
Postat av: Mie

tittar ännu mer strängt än din BM

STRESSAR DU???



Nä nu jäklar!!

Snart kommer jag ner och rycker dig i nacken...

En varm kram till dig med en önskan om frid ända in i hjärtat..

2008-06-06 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback