En bra sak idag

Jag tänkte följa en god väns uppgift.

Att skriva ner en bra sak om dagen, jag kommer dock att modifiera det hela och se till att det är en bra sak för mig, inte rörandes någon eller något annat.

De dagar jag inte kan komma på något blir det standardfrasen "Jag vaknade i morse". Det är väl gott nog om något.

Idag:

Jag har löst ut alla tillskotten som jag måste ta för att få upp alla mina värden som är extremt låga.

Jag fullkomligt hatar att ta mediciner och tillskott men nu är det kris. Blodvärden och andra värden är katastrofala.

Kanske inte så konstigt att jag inte mår topp.


Vad är en god sak för dig idag?






Kommentarer
Postat av: Emelie

Sol på dig :) Tyckte att jag hade tre bra saker. Jag upptäckte att hallå det är dags att trappa ner tempot som jag av någon märklig anledning landat i. Det andra - det magonda börjar gå över. Eller gå åt rätt håll. Sak tre. pratade med Han. Tyckte att det var rätt bra.sen så kom en massa hjärnspöken och ställde till det. Min magkänsla säger mig att, ja det är han som det ska vara. Det känns som det finns någon samhörighet som jag inte kan förklara. Men han kan å andra sidan göra mig väldigt förvirrad. Eller är det sveket från mitt ex som snurrar i skallen? Ha en bra dag kram

Postat av: Lina

en bra sak? Ikväll blir en trevlig kväll med närhet av vänner. Var allt för länge sedan man var ledig sist, så det är behövligt.



Den lilla trollungen i gröngul klänning ska snart lämnas av hos mormor. Skööönt! Är det fult att smygfira att man blir barnledig?

2008-06-27 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback