Rätt fokus

Öhm...bara en liten förmiddagsstory om rätt fokus, eller att samtala med sin kropp eller att ta befälet över densamma...

Jag har länge, sen tonåren besvärats av en leverfläck på halsen. den har hela tiden varit i vägen "litegrann" ...alltså inte helt men dock gjort sig påmind då och då.

För en vecka sen blev jag trött på den, på riktigt och startade ett mentalt krig.

Jag frös sonika ut den!

utelämnade den från min kropp och vägrade erkänna den som en tillhörighet till kroppen Carola.

För en halvimme sen tog jag en dusch.

Tittade mig i spegeln och såg att något fattades..

DEN VAR BORTA

Den har trillat av!


Öhm..

*Smälter det inträffade*

Coolt va.

Jag tänkte bort en fiende

Kommentarer
Postat av: Jenny

Häftigt :D

2008-06-06 @ 12:05:24
Postat av: Grå Gubben

Coolt, javisst! Men viktigt, ack så viktigt. Visar på tankens kraft, på tankens makt.

Rikta energin och du kan utföra mirakel.

Men det innebär ansvar också. Var försiktig med vad du önskar, det kan mycket väl uppfyllas...

Kram/ Grå Gubben

Postat av: Wynja

Jag jobbar på att trolla bort min dubbelhaka :D

2008-06-06 @ 21:54:42
URL: http://wynjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback