Sammanträffande

Helt otroligt...det   ÄR  så ändå..

ALLT är planerat från början..

NU är jag övertygad...


Lejonvagnen har fått sällskap...


Idag var en bra dag för att packa upp resterande av babykläderna som jag ska köpa av Tove, så..där satt jag o packade upp låda efter låda..

Vad ramlar ur den sista lådan?

En senapsgul bärsele!!

EXAKT samma gula färg som vagnen!!

FINNS DET ENS?

Jag trodde alla selar var BLÅ??


Wow...

My faith is coming back...



Det var absolut dagens..

Bortsett från känslan att ta i babykläder, välja ut vilka som gumman kommer att ha, föreställa mig, drömma, tänka, filosifera..så hade det varit underbart att kunna dela denna känslan med fler.

men men...



För övrigt så regnar det än, men det kan ju kvitta, jag har jobb att göra.


*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni har fått tillbaka solen igen. Här är den Äntligen tillbaka! Regnet behövdes, absolut, men det tillhörande åskovädret var inte vad jag önskade...fy faen.



I övrigt är bebiskläder det sötaste som finns :)

2008-06-22 @ 17:13:20
Postat av: Mie

Instämmer med föregående talare..

Bebiskläder är skitsöta!!!

Lite dyra dock med tanke på att det ju inte är så mycket tyg i dom!!ler

2008-06-23 @ 07:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback