Succé

När man gör succé, eller jag omformulerar det.

Om ni Gör succé, NÄR ni gör det, hur hanterar ni det?

Jag vill inte säga att det händer varje dag men när det blir så, blir jag alltid tyst. kopplar bort det och kastar bak det till det som varit.

Jag älskar det jag gör och blir jättestolt när mina elever lyckas, dock har jag svårt at känna den där riktiga glädjen när jag är värd att göra det, som efter denna helgen som gått.

Utropen är varierande men samstämmiga, kursen är succé, du måste komma tillbaka.


!!!


Klart jag blir glad.


Men var är den champagnefärgade, bubblande buslyckan?


Idag är det regn, regn och som vanligt åter regn.

Jag tror att det är det mest använda ordet i min blogg.

haha

Snacka om fel fokusering.


SOL!!!


I eftermiddag blir det sol.




*



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha, och var tog solen vägen? Va va va??

*genomblöt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback