Lördag

Det begravs mördade barn hela tiden. Varje dag, dygnet runt på vår planet, varje dag, i vårt land.

Jag tycker att media har ett ansvar, ja, men what about the others???????

Idag får media sitt lystmäte, vad resulterar det i?

Jo

UPPMÄRKSAMHET

Till vem?


Jo till dom jävla svinen som begår övergrepp, brott och som MÖRDAR barn hela tiden!


Hur fan kan vårt Massmediala Sverige tillåta att det hålls begravning i TV för någon som mördas alls?

Ser man inte vad det föder och triggar igång?


Får det vara såhär sjukt?


SVAR NEJ.




Sjuka ting, beteenden, mönster, dessa ska man TIGA ihjäl, inte fan blossa upp dom som en JÄVLA cirkus!!!


Jag missunnar ingen uppmärksamhet, jag vänder mig endast mod den fruktansvärt snedvridna massediala uppmärksamheten vissa händelser får, jag kan inte trycka in det i min platta panna vad NÅGON mer än MEDIA ska vinna på detta.

Usch fy och blä.



Förövrigt är det en bra dag idag om ni undrar, jodå, tack så mkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback