Ryggvärk

Oj,,,

Än så är det det ena o än så är det det andra...

Idag hade jag lyckan att vara smärtfri i mitt bäcken, det resulterade i att jag longerade Blondie (En häst) en stund och lekte lite med henne.

På hemvägen från stallet kände jag att ländryggen drog ihop sig rejält...

Senare, innan ikväll var det ett faktum, total kramp.

Simon fick rycka in, massage och massor av mjuka händer så släppte det lite..men pst alltså...från att vara liite rörlig i alla fall till att vara strandad val igen.

GREENPEACE!!




Kommentarer
Postat av: kats

ha ha:-) förlåt att jag skrattar när du har ont, jag menar inget illa förstås och tycker synd om dig, det får en att minnas hur det var att vara höggravid,... men du är så rolig... tack för att du bjuder på dig själv så... du förgyller min vardag:-))

2008-05-23 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback