Telepati?

Vaknade sent, för att jag la mig sent. När jag väl lagt mig var jag pigg och gick upp igen. Vid ett somnade jag och låg o drog mig länge nu på morgonen.

Bor i en lägenhet i ett familjehus och äter frukost nere i stora köket, men brukar ha kaffe själv här till min första stund.

Såklart var kaffet slut och jag hade inte hunnit köpa nytt i morse, så i duschen förbannade jag mig själv å det grövsta.

Nyss utkommen ur badrummet knackar det på dörren och utanför stod husmamman med en rykande varm kopp kaffe, mitt leende var äkta kan jag lova.

Så nu sitter jag här, ganska nöjd trots avstånd, med en sovande bebis i magen, en kopp kaffe och en lugn skön stund innan arbetsdagen börjar,


Regnet öser ner men det är helt ok.

Idag är andra dagen på CBC.



Kommunikation! Spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback