Följande Gäller

...för denna veckan.


- Ingen är välkommen. Om man inte pratat med mig först så jag kan vara på plats. Men självklart finns det de som ändå blir nekade. De som inte har mitt telefonnummer vet vilka andra som har och kan få det därigenom, av förklarliga skäl lägger jag inte ut det här.


Det är privat mark. Det är med andra ord inte tillåtet att gå in för att titta.


- Stöld ger anmälan.


- Mata hästarna är strängt förbjudet, oavsett vad det är för något.


- Rör inte, klappa inte. Det är knappt att jag tillåter en blick längre än en sekund.

Minsta ord jag får höra om att någonting har gjorts eller sagts, är det polisanmälan som gäller. Tänk på att det som sägs kommer fram till mig. Alltid.


Människor är tillsagda att hålla koll.

Minsta tecken på någonting så finns jag ett telefonsamtal bort.

Och jag lovar, det tar hus i helvete för minsta lilla.


JAG är inte orolig, men ett par andra ska helt klart vara det.

Varför? Ja de människor som är aktuella vet det.


Jag har redan nu en bra grund till en anmälan för förtal.

Tänk på det.

Tänk även på att många dras med i fallet, även de som absolut inte bör följa med på den resan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback