sms - väckning

Jäääävla tur man har ibland.....ett sms kan komma helt rätt.

När det burrade till i telefonen hade jag fortfarande ingen aning var jag var....men insåg snart efter en blick på klockan att jag borde verkligen ställt den. Om 45 min. kommer Helena o hämtar oss.

Nåja.

SNÖ...i massor....kallt....fin stämning....man blir glad...var jag är?

Östersund!

Härligt att vara tillbaka, lägenheten är superfin, nära till allt och på markplan, helt perfekt!

Idag har vi CBR på Dille Gymnasium, jag ser fram emot detta! Med superenergi!

Dags att klä sig och packa ner jordgubben, som är lika glad som vanligt, bara skratt o joller o bus.

Paraplydrinken närmar sig.

Nedräkningen har startat.

Även till resan.



En (Eller många) tankar till jultomten på bron idag som börjar sitt glöggprojekt som ska vara fram till jul....

Kram!

(Jag fjäskar för jag vill ha många klappar av tomten)



Ha en god Lördag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback