Den bor i mig

Och den vill ut. Kraften, inspirationen, de gyllene tillfällena.

Som Wynja skriver, att teckna mellanrummen, wow..precis så tänkte jag, att göra dom ljusa, vackra och färgglada.

Men vad använder man för redskap?

Glädje?

Färgpennor?

Papper?

Väggen?

Tanken?

Det blir en stund för det idag...att släppa fritt. att bara plocka fram sådant som tryckts bort. Jag fullkomligt älskar att teckna och måla, det är på tiden att släppa fram det igen.


*Inspiration*


(Jag tittade på Edith en stund idag, närgående och hon tittade tyst och stilla tillbaka, djupt och långt in i min själ, då kom orden till mig...Bara var, bara låt det skölja över dig men gör som vilken sil som helst, fånga det du vill ha)




Idag är en regnig dag. Gråter man i regn syns det inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback