Fredag

Svinont i halsen, bara hälften packat, inte så påläst som jag hade velat, men ändå...på väg.

Jag brukar tänka att jag har flera timmar på tåget att förbereda mig, vilket jag aldrig gör för jag somnar!

Kanske lite annorlunda idag när jag har en liten parvel att dras med :-)

Kom på att det är SKITLÅNGT att gå till tåget i Köpenhamn, kan man hyra in nån att bära? *skratta*


Hon väger massor nu, säkert över 5½ kilo lilla gumman, och vagn är bara inte att tänka på, på de Tyska tågen.


I övrigt önskar jag alla en skön helg, jag tänker ha det, med många tankar i bagaget, och massor av solsken har jag blivit lovad.


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, hon växer snart ikapp min dam.



Li fyller ett år den 3:e och vägde 7½ för en vecka sedan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback