Lördag

Vechta. Tidig morgon. Sovit 4 timmar. Trött. Ont i halsen. Fortfarande inte hunnit kolla mina papper.

Dagen blir fantastisk


Jag har ingen annan målsättning.

Journalister på plats

Tävlingsmänniskor, uppfödare och tränare påplats.

Edith vaknade som ett solsken, hon har nyss upptäckt sin röst, joller joller, lilla snuttan.


Halsen

Ja halsen..är ett kapitel för sig själv....bara jag pratar skär det som knivar...

Jag borde vara...ledsen, besviken, förbannad...

Men orkar man det?


Nej..

Alla krafter nu, går till en nöjd Edit och ett bra framträdande idag, jag harhelt enkelt inget val.



Sammanfattning kommer.



Kommentarer
Postat av: Mie

Håller tummarna !!

2008-10-11 @ 09:22:13
Postat av: kats

Det kommer att gå bra idag... det är jag övertygad om.

Du är så otroligt duktig! Jag beundrar verkligen din enorma kunskap och klokhet.

Var rädd om dig.

2008-10-11 @ 10:25:06
Postat av: Djurjouren

Spännande värre!!!!!!!

Postat av: Jenny

lagar hals...



:)

2008-10-11 @ 22:38:14
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback