Söndag

Märklig känsla. 24 timmar utan Jordgubben. Tufft.

Alla instinktiva känslor går på högvarv.

Jag hör varende gny trots massor av mil mellan oss.

Har vaknat en gån i timmen och lyssnat.

Men nu är jag lugn.

Eller ja.

Så lugn JAG kan vara i denna situation.

Positiv i alla fall då jag vet att hon har pappafamnen att krypa in i. Gott.


Idag lång utedag, massor att göra, och lyckan att få se Öland i höstskrud, vackert som det aldrig kan bli annars.

Kameran hemma såklart, men huvudet är med!


Skön Söndag!



Kommentarer
Postat av: Wynja

ÖLAND :) Underbara Ö! Där är vi och målar Vedic Art om somrarna. Ljuvliga veckor! Hälsa från mig//Wynja

Postat av: Therese

förstår att det känns tomt utan lillan!

kram

2008-10-20 @ 07:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback