Torsdag

Många nygamla frågor har kommit upp på tapeten, den mest aktuella är, respekt.

Jag återknyter till inlägget jag gjorde i natt.

Jag undrar verkligen vad man tänker med, OM man tänker, när man röker inomhus i en lägenhet när man har spädbarn. Inte så att barnet inte fanns i lägenheten, nej tvärtom.

En unken stank av sur gammal rök ligger kvar. Äckligt.

Jag önskar det fanns lagar även om rökning och privat boende, hur skyddar man barnen liksom?

I övrigt är det en grå dag, inte bara på grund av rökdimman här.






Kommentarer
Postat av: AC

Ja fy! Är själv uppvuxen med föräldrar som rökte. Inomhus, i bilen - ja med andra ord överallt. Själv förbjöd jag all rökning i närheten av mina barn, vet hur det förstörde mig. Begriper egentligen inte hur i all världen man kan röka alls... som det gör med kroppen och så himla äckligt som det luktar!

Önskar dig en underbar helg!

2008-10-09 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback