Mager??



Nej varken jag eller hästen


Muskelfattig?


Japp.båda två.


Äldre?


Jadå, båda, och att få föl tar banne mig hårt. Skoja inte.


Mat?


Oooo ja, vi är båda matglada.


Äta bör man annars dör man.


Resa??  ja det tar hårt.


PRECIS som det gjorde förra gången hon reste!


Lilla fina Fuxa.


Tänk att du får så mycket uppmärksamhet för att folk inte orkar se sanningen.




Japp! Jag är talbar! Bara att ringa! ELLER ATT HÖRA AV SIG ELLER ATT SVARA PÅ MAIL!





Trevlig kväll, glöm inte att fodra era hästar!!!








Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej och hå, kan bara hålla med om allt haha.

Nu ska jag snart iväg och fodra våra hästar ;).

2008-09-29 @ 14:52:58
Postat av: Lina

:)



Sitter här med ett stort leende. Skönt att se att ni inte bara sväljer skiten den här gången!

Postat av: Wynja

Lovar fodra hund, katter, fågel o ungar ;) Kram i Ljus//Wynja

2008-09-29 @ 15:33:44
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: djurjouren

Håller med dig och försvarar dig med näbbar och klor!!!/kramar Linda

2008-09-29 @ 16:22:15
Postat av: Anonym

en kram till dig och fuxa.

och mycket fint kort

2008-09-29 @ 21:34:49
Postat av: Mie

Hahahaha!! Vilken dag det var!! Med hästmys, hatt-tävling, massa god smörgåstårta och otroligt mycket skratt!!

Hoppas Fuxa får det bra hemma i Norrland!!

2008-09-30 @ 07:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback