Sålde min lillasyster

Idag sålde jag min lillasyster. Det kändes lite konstigt..Hon har ändå hängt med lite drygt ett år.

Jag kommer ihåg när jag hittade henne på Blocket o ringde till Jenny direkt, snälla köp henne med dig!

Ja sagt o gjort så hade Jenny med henne ner till gården, bara för att vända henne åt riktningen Malmö.

Det var ju inte samma sak som storebror, han är en 3 meter lång skönhet som pryder sin plats.

Lillasyster var ganska sliten, med sina skavanker men hon matchade storebror perfekt.

Idag åkte hon i alla fall, hon emigrerade! Eller ja, jag exporterade henne till Köpenhamn, jag hoppas hon får det bra där!


Min söta lilla röda - Chesterfield - soffa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jäklarns du...vilken runda det var med henne! Inte bara när hon fick åka efter bilen, utan även resan från sitt gamla boende - ut genom ett fönster...mitt i stan. Hon var liksom lite för stor för dörren :S. Tung som attan, fick ju dessutom bära henne en bit dog. Men så fin så :D

2008-09-15 @ 16:21:06
Postat av: Jenny

I can`t believe!

You sold your big red sofa?

Carola, what happens with you!

;-)

Jenny

2008-09-24 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback