Tack!

För en god stund. Värme, tankar och gemenskap. Timmen blev lite sen, men vad spelar det för roll om hundra år. Vad spelar något för roll alls då...

Idag vill jag också tacka för ett mail jag fick, som gjorde att jag kunde pressa fram ett par tårar till, ni är...så mycket!


För alla som lyssnat idag vill jag säga ett extra stort tack...för att ni fanns där med ett öra eller två...


Jag tackar för skratten som kom ur gråten, du kommer aldrig att läsa detta, det är långt till Arlöv!


Tack säger jag också till min intuition, som gjorde att jag gjorde något jag aldrig annars gör, och tur var väl det, för annars hade jag fortfarande levt i en lögn. Jag snokade. Ja vad fult. Men ack vilken tur.


Och tack..säger jag till situationen som uppstod nyss, när jag pussade Edith godnatt och hon skrattade, både med ett stort leende och med rösten, det var..vackert! Så otroligt starkt! Och det gav mig hopp, att glädje finns!


Nu ska jag försöka sova en stund, innan det är dax att mata igen. och igen.


Alla ni därute...snälla.....tänk på en sak...man förlorar det finaste som finns lättare än ett löv faller för vinden, var rädda om varandra! Ta hand om varandra!  I morgon är det kanske över för alltid!


När du läser detta, tänk då över en gång extra vad du kan göra för att göra något gott för din älskade!!


Godnatt.


                                                                             

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket mycket kramar till dig och tjejerna.

Du är verkligen en av dem som satt spår och berört mig de fåtal gånger vi träffats när du varit hos Anna. Eller när vi var nere hos dig efter Monty Roberts.

En stor stor kram, och energi skickas till dig.



Postat av: Jenny

Öron, det har jag alltid över! Alltid.



Stor kram!

2008-09-12 @ 07:07:46
Postat av: Mie

Ett barnaskratt som så lätt uppfyller en med glädje!!

Fyller en sargad själ med ljus.



Att göra gott är bra.

Finns det något bättre än att göra annan människa glad??

2008-09-12 @ 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback