Bus

Inte mkt vilande här inte...

Edith är på topp-bus-humör.

SOVA?

Nehe..varför det?

Massor av människor att flirta med ju!!!


PUST


En timme har hon sovit, sen klockan 12.

Men glad är hon. Sjunger för full hals. Även om folk tror att jag nyper river och slår henne så är det faktiskt som hon är lycklig. Illtjut är bara förnamnet *s*


2 timmar till.


ALLT var slut i Bistron när jag äntligen tog mig mod att snirkla fram i full fart med en bebis i famnen. Rensat. tomt.

Hungrig


Hjälper inte.

Inte mkt att göra.


Nyss inbromsade tåget så att de lyckliga själar som hade kaffe lär ha svalt hälften i fel strupe o hällt ut resten. Väskor o människor for.

"Skabbräv" Var anledningen.

Ok.

Då har vi det där med logik.

Hundratals pers mot en skabbräv som borde få lov att vandra vidare?

Funderingar där måste jag erkänna...

nåja.

snart framme.



:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback