Gårdagen och kväll

Gårdagen bestod av fynd mat vin dimma och en hel del massa mer.

Första fyndet, Simon ramlade över denna...



Kan man bli förälskad? Jajamen. gissa.

Andra fyndet snubblade såklart jag över, 20 spänn..tack för kaffet...



Ett gammalt fönster som går att öppna, med små hyllor i där man kan sätta tex. udda gamla kristallglas :-)

Tredje bilden blir också ett fynd, men ett gammalt sådant, detta vinet har varit en favorit till mig ganska länge men det var inte förrän i höstas som jag fick smaka det igen..



Om ni vill läsa mer om det får ni besöka:  http://sthoor.friisgatan.se

Till vinet åt vi mat, Pasta med Drömfärssås, (Quorn) extra lyckat måste jag erkänna blev det igår. Jag åt till jag storknade.



Vi är så gott som klara i matsalen nu, känslan blev varm o go..



Och biblioteket, klart nu, med en del fina lådfynd så blev ombonaden total..



Idag är dagen fortfarande öppen, men kontoret behöver bli klart, lådorna här hopar sig och strukturen ska ju vara i högform på ett ställe som detta..så det känns dax att sätta punkt för röran här.



Ha en skön Måndag alla.!

Kommentarer
Postat av: Mie

Värme och ombonat. Det är livets melodi.

En melodi med ibland ganskla udda toner. Man vet aldrig vart det bär hän.

Men det brukar bli en bra melodi trots allt.



Sjung från hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback