Idag

Tidig morgon..Huu..jag ville inte tro mina öron när Simon sa..Carola..hon är strax 5.

Ja och? tänkte jag..o va fan vill du då?

Men sen sansade jag mig (Lite) och tog emot kaffet som han hade gjort..hittade en lagom mörk plats för att vakna till lite på och ungefär där i den stunden så insåg jag att Simon redan gått, innan jag hunnit säga riktig godmorgon..så om du läser här idag så säger jag GODMORGON med en blöt puss nu.

Puss.

I övrigt

Tja, dagen är ok, vi, Julia jag och Midas ska fotas till omslaget idag...tjatigt? Ja men idag är det originalomslaget som ska tas, så klockan 9 kommer Marie- Louise och hämtar oss, mig och Edith så styr vi kosan mot Hässleholm där vi fiskar upp Julebus, för att därefter styra näsorna mot Falkenberg och en förhoppningsvis REN Kung Midas.

(Jag hörde rykten igår om att han sabbat allt jobb Michi hade lagt ner på hans frisyr denna veckan..*fniss*

Det är mörkt på landet, men det är ganska Coolt, för vi kan se Åhus lysa i mörkret, för vi är så högt upp på åsen att utsikten är vidunderlig.

Jag har sovit gott, kan man lugnt säga, kort men djupt, hoppas de flesta rynkorna är utslätade till dagens shoot haha.

Uppdrag.

Jag har utmanat Jenny (
www.ettmaskrosbarn.bloggagratis.se )  (Där finns en länk även om den inte syns)
idag, och hon har idag en utmaning att bita i.

Jenny!

Jag önskar att du fotograferar en FÄRG!

I övrigt har jag ju lovat Lina (http://blogg.sequence.se) en fin utmaning för dagen, så efter att ha skällt lite i hennes blogg idag, kommer den här.

Lina, jag utmanar dig att fotografera LYX

I övrigt behöver jag tusen tummar för att bilderna blir bra idag, detta är enda chansen, på måndag ska omslaget sitta. Shit! Jag är lite nervös känner jag!

Dock är jag ju trygg i Michis handhavande av kameran, (www.justamomentpixels.com)  Om inget annat får Julia med sin ungdom pryda omslaget själv och jag med mina gråa hår helt enkelt får inse att det är dax att dra sig tillbaka och lämna över till den yngre generationen.

Häpp.

Dax för dagens andra kopp kaffe!




*

Hinner jag innan jag åker ska jag dra dagens kort också.




Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Therese

Ähh, klart det blir fina kort! Du blir ju så bra på kort :)

Lycka till idag!

2009-04-04 @ 08:07:22
Postat av: Jenny

Hade jag gärna gjort...om jag haft en kamera i någon form...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback