Idag, I morgon

Tagit fram lite bilder från kameran (Kommer i slutet)

Gjort klart ett häfte

Läst och skrattat åt mail

Rättat till Ediths omkullvälta Rutiner

Solat mitt ansikte

Tagit bort 5 kg hår från två hästar

Kliat hästrumpa

Skickat ett vågat mail

ringt en massa viktiga samtal

Ordnat det toppenbra för helgen

Och såklart...solat lite till.


Lite bilder som låg o skräpade i kameran:
















Det var ett litet urval av en massa, jag tar en hel del bilder o bara glömmer bort dem sen. Dessa är inget märkvärdigt rent fototekniskt men de betyder ändå en del för mig av olika skäl.


Jag fotar ofta och gärna, kom med förslag!



Vad för bild ska jag ta till i morgon?





Kommentarer
Postat av: Mie

Fota fyrbeningarna!!

Postat av: Lina

Jag tycker att du ska fotografera dig.



Inte nödvändigsvis som i att du tar ett foto av dig själv..



... utan din själ.



Du förstår hur jag menar. :-)

2009-04-01 @ 23:19:44
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Jenny

Ja, nu har ju Prome invaderat mina drömmar också, hästskrälle. Så, en bild på honom tack!



Pah. Han ska få lite stryk när jag och hästarna flyttat upp mohaha. Gillar inte att bli väckt ;P

2009-04-02 @ 07:04:24
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Therese

vad fridfullt det ser ut på "naturbilderna!

2009-04-02 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback