Jag, Promme och Hästarna

Så, jag fick utmaningen av er kära läsare, att ta en bild. Det gjorde jag nu på morgonen då jag vet att ljuset kan vara fantastiskt här.

Jag ville välja en av bilderna för alla tre Teman, och då blev det denna:





Det är alltid lika tråkigt när man inte kan se bilden uppblåst som en Poster...men ser Ni regnbågen i högra hörnet?












Så. Detta är alltså, jag, Promme och hästarna. Jag i regnbågen då det är mitt livs kall att jobba med färger. Jag utgår till 100% från färger i allt jag gör, alla beslut jag tar, skapar, gör, tänker.

Fröken som är på bilden är Prommes flickvän och båda är fyrbeningar så vips, hade vi connection mellan alla :-)



Som en bonus kommer det en bild på Promme, eller ja, i alla fall på hans man :-)




Några nya och andra tips för morgondagens bild?





*


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har antagit din utmaning och bilden finns nu i min blogg. :-)



Och till nästa bild, vill jag att du ska fotografera Liv

Postat av: Mie

Vackert!

Ser fram emot resultatet av Linas utmaning!!

2009-04-02 @ 13:21:51
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fasen vad jag är avundsjuk på er som har kamera...........

2009-04-02 @ 17:26:51
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback