Oväntat



Gevalias nästa bild?

Denna bild är tagen av Michaela Steindl och jag kan inte låta bli att bara älska den!

Där sitten hon (Han? ) och bara vänta. på ..... vad?

Själv känner jag att det är en oväntad bild, med denna väntande ekorre på vår stenmur in till trädgården. Den ger mig tankar om andra oväntade upplevelser.

Vad är väntat och vad är oväntat?

Vad är väntat undermedvetet och vad är oväntat övermedvetet? Är det rentav samma sak?

Väntar du dig saker eller ser du allt som händer som oväntat eller känner du på dig allt som ska ske?

Med de tankarna rinner dagen vidare, vi ska ner och äta frukost på favorithotellet och sen är det näst sista dagen för CBT.

Massor händer i gruppen, oj vilka resultat, och såklart bubblar det öven av grejer på min insida men det sparar jag till ett senare inlägg.

Ha en skön onsdag!



*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj...vilken bild



Har du tig idag och babbla bort en kvart typ, eller rättare sagt ikväll, får du gärna hojta till :P



vägrar störa

Postat av: Michi

I don't think this Squirrel is waiting for anything... it is totally present in that very moment, using all her/his senses in order to stay alive. I think waiting for us humans really is a waste of time, we should "use" every moment that we have in some way even if we wait for the train f.ex., we should always try to be "alive" in every single moment.... :))

2009-04-29 @ 11:14:52
URL: http://hillybillyfarmgirl.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj, vilken fin bild! Glädje!

2009-04-29 @ 14:55:06
URL: http://www.nogg.se/kimi
Postat av: Trollpackan

Ekorre!Var nyfiken och prova på allt.Gör dig av med det gamla och lev helt i nuet.I nuet skapas möjligheter för dig. Din gåva är upptäckarglädje.

Med andra ord-ut med det gamla och in med det nya.

SOLÖGA

För övrigt är allt frid och harmoni i Olseröd. Katterna saknar er. Kram M-L



2009-04-29 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback