Att se något med nya ögon

Att se något med nya ögon 1:

Jag har en ny kamera. Eller nej. det har jag inte. Jag har lånat hem en lins som är en bra bit större än den normala jag har. Ett nytt liv! En ny vy! Nytt ljus! Jag utropar Halleluja!

Vilka bilder det blir med denna linsen! Och jag som egentligen redan var nöjd, snacka om dubbelbonus!

Att se något med nya ögon 2:

Jag har blivit rentvådd. En viss person har försökt lura av mig en häst. Hon har spridit ELAKA rykten om mig och min hästskötsel till fd. ägaren och har på de flesta vis fått mig och Jenny att framstå som idioter, allt för att få övertaget själv om denna fantastiska häst.

PANG så trillade hon på eget grepp.

Hon sitter så in i helvete nu i sin egen fälla och på grund av att hon lurat så många människor med sitt skit så har alla fått upp ögonen och jag har nu fått svart på vitt att fd. ägaren HELA tiden trodde på mig och ingen annan.

Tack för det Televerket.

Att se något med nya ögon 3.

Jag jobbar varje sekund med att vända en situation till att bli konstruktiv, produktiv och positiv. Det går inte så bra.
Man stannar där man har det bra och är bekväm. Där frid råder.

Att ta in och se en gammal, utsliten och utarbetad situation som positiv KAN jag inte och jag vet inte HUR jag ska kunna det heller, men jag jobbar på det. Och såklart, det krävs vilja men utan viljan hade jag ju inte ens behövt reflektera över situationen.
Bevis behöver jag inte, men lugn. Massor av lugn.

Att se något med nya ögon 4:

Tv! Ja så blir det såklart! Min idé väckte liv och rörelse, nu ska det bara mötas, planeras, pitchas och produceras, håll alla tummar och tår!


Lunchen var ok, nu ska vi vila, jag och tjejerna har minisemester och vi gör inget annat än sover, vilar, surfar, ser på film och...INGENTING.


Har Ni något Ni ser med nya ögon?






Kommentarer
Postat av: Jenny

Denna dagen är den bästa på LÄNGE kan jag lova!



Inte en dag för tidigt!

Postat av: Möller

Popcornen är poppade och jag följer utveckligen med spänning.....du vet vem och varför =)

2009-02-05 @ 14:50:27
Postat av: Mie

Trevligt med nya bilder.

Insikter blir utsikter, ger positiva utgångar.

2009-02-06 @ 07:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback