Lurad på Ridkonstutrustning?

Jag har blivit kontaktad av åtskilliga människor nu som förknippar mig med varor såsom Spanska sadlar och övrig ridkonstutrustning.

Jag KAN hjälpa till med att förmedla klagomål till tillverkaren OM ni blivit lurade på pengar av ÅTERFÖRSÄLJAREN men JAG har inget, INGET med företaget som sålt eller lurat er på utrustningen att göra. Vi har tyvärr bott under samma tak under en period, det är den enda connection som finns, eller någonsin har funnits. (Jag är också lurad på pengar av samma person)

VIKTIGT!

Hör gärna av er men det enda jag kan göra är att förmedla informationen direkt till tillverkaren då jag känner en av de största tillverkarna av dessa produkter. (Deuber)



Carola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback