Tack Michi!

En lång dag är till ände, och vilken dag det varit!

Vi har spenderat flera timmar idag med att fotograferas, jag och Julia, Michi har tålmodigt jobbat med att fånga mor och dotter på bild och som resultat fann vi några riktigt fina bilder. Nedan infogade är inte en av de bästa men visar kanske på att vi verkligen är mor och dotter *s*




Tack även Ingrid för ditt dansande barnpassande tränsbärande och som vanligt uppmuntrande underbara skratt!

Tack för stallhjälp och mockhjälp, Tack Simon för väl genomfört samarbete med middag och Tack kära middagsgäster för en helt underbar stund av skratt och härliga diskussioner. Om svett socker och rökning. Eller var det avsaknad av?

Nu är jag tjockmätt trött och halvdöd, samt så är det dax för melodifestivalen!



Ha en skön Lördagskväll!



(För fler fina bilder av Michaela Steindl, kolla in: 
www.justamomentpixels.com)








Kommentarer
Postat av: Möller

Vilka skönheter =)

2009-02-21 @ 20:56:05
Postat av: Ingrid

Thank you, Simon and Carola, for a wonderful dinner and a nice and cosy time!

Ingrid&Michi

2009-02-21 @ 20:57:21
Postat av: Lina

Vilken underbar Bild Carola! Du och dina döttrar är så otroligt bildsköna. Fantiserar ofta om att "när jag får råd att köpa min kamera så ska jag åka ned och fotografera Carola", och nu kliar det i avtryckarfingret igen. :-)

Postat av: Annica

Först trodde jag att ni hade fipplat

med bilderna så att det var både du som red

och stod på backen



fnittrar



Otroligt fin bild!!

2009-02-22 @ 10:29:05
Postat av: Therese

Vilken vacker bild! Snyggingar! (och vilka snygga kläder dessutom!)

2009-02-22 @ 12:12:19
Postat av: Eleonor

skratt Jag blev också tvungen att kolla två gånger, om det var Carola både uppe och nere.



Jättevacker bild! :)

2009-02-22 @ 13:42:02
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/
Postat av: m

Herregud vad lika ni är :O Och era jackor och din tröja är ju hur snygga som helst ! vågar man fråga var dom är köpta ?

2009-02-22 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback