För två år sedan

Fysisk attraktion och kontakt är en sak, men att bli vidrörd på insidan, ger mersmak och lämnar mig allt annat än oberörd.



Så skrev jag då. Hemkommen från ett möte som skulle förändra hela mitt liv och lite till.


Jag mötte mannen i mitt liv och idag, exakt två år senare vet jag vad den bussresan in till Malmö gett och betytt för mig.










Ikväll ska vi fira på vårt favoritställe tillsammans med lilla Eh som såklart är med överallt.

Vi som aldrig skulle ha barn.

*Skratta*

Jag skulle aldrig bo i stan heller eller någonsin gifta mig igen så..

Ja så det kan bli.

Jag har bara en sak att säga.


I LOVE YOU.


Carola


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är mycket man säger aldrig ska hända, och så står man där och undrar hur det hände, egentligen. :-)



Det är vad som är så fantastiskt med Livet och Kärleken.

2009-01-24 @ 14:10:35
Postat av: Therese

Ha en underbar kväll. Hoppas Edith bjuder på att sova :)

Postat av: kats

vad glad man blir av det du skriver... härligt

2009-01-24 @ 18:46:32
Postat av: m-l

med tre timmars yoga i kroppen, räkningarna betalda och din blogg i dag känns livet rätt bra. I belive in YOU .

2009-01-25 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback