Gult är inte fult

Gult kan vara fint, och i år måste väl vara det bästa året att samla på sig...ännu mer gult? Som

Ett gult hus till exempel?

Å vad häftigt hus, gård, plats, stall, ridhus...allt...å..vad jag håller mina tummar.

Bortsett från det.

Så ramlade jag även över ett annat stall...som betytt...väldigt mycket för mig! Och som betytt väldigt mycket för många andra...

Där allt började en gång i tiden..

Alternativstallet...minns ni?



Lilla underbara Tollarpsgården, den är till salu nu..men titta på stallet..det byggde vi..bit för bit..målade...jag minns vad jag sa i en intervju i Kvällsposten..

"Jag valde färger genom att bara stå i stillhet i stallet, tittade ut, såg färgerna som naturen gav och bestämde mig för att måla stallet inuti i samma färger. Det var hästarnas beslut, helt och hållet.."

Och så underbart det blev! titta bara! det gav värme, lugn och harmoni!

Så många beröringspunkter nu, så mycket som synkroniseras, faller på plats, är dax för..

Its time!



Vad händer i era liv just nu? Några gula uppenbarelser?




Kommentarer
Postat av: Therese

vilket fint stall! :)



Jag känner mig stark och fokuserad med vikten, det känns så skönt! Kroppen börjar bli starkare :)

2009-01-29 @ 21:17:04
Postat av: Jenny

Jag minns! :D



Något gult..nä...inte ännu iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback